• Guest - Earn a FREE TubeBuddy Upgrade for being active on the forums! Click Here to learn how you earn free upgrades for TubeBuddy!
  • Guest - TubeBuddy has a discord! Click Here to join in the conversation!

YouTube Question youtube mang lß║íi cho bß║ín c├íi g├¼ vß║¡y ?

Beanie Draws

Mythical Poster
2,883
27
www.youtube.com
Subscriber Goal
30000
Moderators note, google translate says the title is "What does youtube bring you?"

So I'm going to leave my response in english and their language with Google Translate.

Seems these forums are prodominantly English, you may find getting a response to this in your native language difficult, but it's a great topic asking what YouTube brings to you. For me, YouTube brings me the opportunity to share my passion of art to people who share similar interests. I can share my drawings which sometimes helps others to improve their drawing abilities, but also, to boost my confidence in sharing my drawings and seeing if other people like what I draw.

Có vẻ như các diễn đàn này sử dụng tiếng Anh phi thường, bạn có thể thấy khó khăn khi nhận được câu trả lời cho điều này bằng ngôn ngữ mẹ đẻ của mình, nhưng đó là một chủ đề tuyệt vời khi hỏi YouTube mang lại gì cho bạn. Đối với tôi, YouTube mang đến cho tôi cơ hội chia sẻ niềm đam mê nghệ thuật của mình với những người có cùng sở thích. Tôi có thể chia sẻ bản vẽ của mình, điều này đôi khi giúp người khác cải thiện khả năng vẽ của họ, nhưng cũng giúp tôi tự tin hơn khi chia sẻ bản vẽ của mình và xem người khác có thích những gì tôi vẽ hay không.