• Guest - Earn a FREE TubeBuddy Upgrade for being active on the forums! Click Here to learn how you earn free upgrades for TubeBuddy!
  • Guest - TubeBuddy has a discord! Click Here to join in the conversation!

Educational Channel transformateur mental

coach sem

New Member
2
2
User name: coach sem
Title of introduction: transformateur mental
Your name/ Alias: coach
Where are you from? congo brazzaville
How did you find TubeBuddy? google
What made you join the TubeBuddy forums? l'expériences de tubebuddy peut me permet de connaitre les strategie relatif au fonctionnement de youtube et peut me servir a se developpe
What would you like to accomplish with your channel: aide et partage mes conseils au monde entier et gagne aussi de l'argent donc ma vie avec ca
How frequently do you upload?
What are your hobbies? les fourmis
What is your biggest dream? être au service des autres on les aidant a se développer et a s'épanouir dans la vie on créant des entreprise
YouTube Channel Link: UCyeLT_0RZYzaVG3O3VNyM5Q
 

Nody | Team TB

Administrator
Administrator
Moderator
TubeBuddy Staff
1,489
26
Subscriber Goal
2000
User name: coach sem
Title of introduction: transformateur mental
Your name/ Alias: coach
Where are you from? congo brazzaville
How did you find TubeBuddy? google
What made you join the TubeBuddy forums? l'expériences de tubebuddy peut me permet de connaitre les strategie relatif au fonctionnement de youtube et peut me servir a se developpe
What would you like to accomplish with your channel: aide et partage mes conseils au monde entier et gagne aussi de l'argent donc ma vie avec ca
How frequently do you upload?
What are your hobbies?
les fourmis
What is your biggest dream? être au service des autres on les aidant a se développer et a s'épanouir dans la vie on créant des entreprise
YouTube Channel Link: UCyeLT_0RZYzaVG3O3VNyM5Q

Welcome in!