• Guest - Earn a FREE TubeBuddy Upgrade for being active on the forums! Click Here to learn how you earn free upgrades for TubeBuddy!
  • Guest - TubeBuddy has a discord! Click Here to join in the conversation!

Entertainment Channel Finally making my dreams MY reality

JoyUs

New Member
1
3
User name: JoyUs
Title of introduction: Finally making my dreams MY reality
Your name/ Alias: jOYUs
Where are you from? Bay Area Ca
How did you find TubeBuddy? While creating my channel and searching for # generators I found TubeBubby on Google
What made you join the TubeBuddy forums? Hoping to connect with other content creators that are excited for thier future that also recognize the benefit of making connections with other creators !!
What would you like to accomplish with your channel: Creating something of my own. I am co owner of successful Welding company here in the bay area but that was my husband's dream this is mine. I want to bring a sense of Joy and happiness to anyone watching my channel. Obviously I'd like to grow as much as possible but I am also planning to start another that does commentary on different topics/ funny reactions. Most important I am extremely shy not to be confused with insecure but I don't like a lot of attention. I don't not use social media of any sort for that reason. Even though looking at me you would never assume such. I want to free myself of the fear that comes with allowing people access to me of any kind. I have some serious trauma that manifest when it comes to truly being me. For me this is huge, I am going to be very successful on YouTube. I can do this.
How frequently do you upload? 4days a week
What are your hobbies? Helping women find confidence in themselves, styling family members. Helping the disabled/homeless, dancing.
What is your biggest dream? To reach the masses. Truly. Helping people realize thier worth. Changing one life at time. But that will come once I build my audience. Making people realize how much we have made negativity normal and positivity strange. People reading this probably have such a misconception of me . I want people to be happy again. Be comfortable with themselves. Living for them. Being unique is amazing. It's okay to be different. It's frustrating because of my looks people tend to think " everything is easy for me because my looks. And I don't like that I want to be respected because of the person I am. How big my heart is. The amount of lives I have touched and never wanted anything in return. I am what it looks like when social media doesn't exist. Not to mention I am married been with the same man for 11 years I own a very successful Welding company I have true love. I am still head over heels for him and vs versa I want to help women find that natural light inside while still twerking for yo man behind close.doors
YouTube Channel Link: https://youtube.com/@jus4laaauughs-gi6qt
 
  • Love
Reactions: Baronduke

Baronduke

Active Member
TubeBuddy Pro
25
4
Subscriber Goal
4000
Nom d'utilisateur : JoyUs
Titre de l'introduction : Faire enfin de mes rêves MA réalité
Votre nom/alias : jOYUs
D'où venez-vous? Région de la baie Ca
Comment avez-vous trouvé TubeBuddy ? Lors de la création de ma chaîne et de la recherche de # générateurs, j'ai trouvé TubeBubby sur Google
Qu'est-ce qui vous a poussé à rejoindre les forums TubeBuddy ? En espérant se connecter avec d'autres créateurs de contenu enthousiastes pour leur avenir qui reconnaissent également l'avantage de nouer des liens avec d'autres créateurs !!
Qu'aimeriez-vous accomplir avec votre chaîne :Créer quelque chose à moi. Je suis copropriétaire d'une entreprise de soudage prospère ici dans la région de la baie, mais c'était le rêve de mon mari, c'est le mien. Je veux apporter un sentiment de joie et de bonheur à tous ceux qui regardent ma chaîne. Évidemment, j'aimerais grandir autant que possible, mais je prévois également d'en créer un autre qui commente différents sujets/réactions amusantes. Le plus important, je suis extrêmement timide pour ne pas être confondu avec l'insécurité, mais je n'aime pas beaucoup d'attention. Je n'utilise pas les médias sociaux d'aucune sorte pour cette raison. Même si en me regardant, vous ne supposeriez jamais cela. Je veux me libérer de la peur qui accompagne le fait de permettre aux gens d'avoir accès à moi de quelque manière que ce soit. J'ai un traumatisme grave qui se manifeste lorsqu'il s'agit d'être vraiment moi. Pour moi c'est énorme, je vais avoir beaucoup de succès sur YouTube. Je peux le faire.
À quelle fréquence téléchargez-vous ? 4 jours par semaine
Quels sont vos hobbies? Aider les femmes à retrouver confiance en elles, coiffer les membres de la famille. Aider les handicapés/sans-abri, danser.
Quel est ton plus grand rêve?Pour toucher les masses. Vraiment. Aider les gens à prendre conscience de leur valeur. Changer une vie à la fois. Mais cela viendra une fois que j'aurai construit mon audience. Faire réaliser aux gens à quel point nous avons rendu la négativité normale et la positivité étrange. Les gens qui lisent ceci ont probablement une telle idée fausse de moi. Je veux que les gens soient à nouveau heureux. Soyez à l'aise avec eux-mêmes. Vivre pour eux. Être unique est incroyable. C'est bien d'être différent. C'est frustrant à cause de mon apparence, les gens ont tendance à penser que « tout est facile pour moi à cause de mon apparence. Et je n'aime pas le fait que je veuille être respecté à cause de la personne que je suis. J'ai touché et je n'ai jamais rien voulu en retour. Je suis ce à quoi ça ressemble quand les réseaux sociaux n'existent pas. Sans oublier que je suis marié avec le même homme depuis 11 ans, je possède une entreprise de soudage très prospère, j'ai le véritable amour. Je suis toujours éperdument amoureux de lui et vis-à-vis de moi, je veux aider les femmes à trouver cette lumière naturelle à l'intérieur tout en continuant à twerk pour ton homme derrière close.doors
Lien de la chaîne YouTube : https://youtube.com/@jus4laaauughs-gi6qt
[/CITATION]

Faire enfin de mes rêves MA réalité