• Guest - Earn a FREE TubeBuddy Upgrade for being active on the forums! Click Here to learn how you earn free upgrades for TubeBuddy!
  • Guest - TubeBuddy has a discord! Click Here to join in the conversation!

YouTube Help My shorts are all over the place

Squishy

Familiar Member
TubeBuddy User
51
9
www.youtube.com
Subscriber Goal
9000
For some reason, some of my shorts get over 1k views, but others get like nothing. Everyone always says shorts are powerful and get lots of views, but mine are nonexistent. Should i keep trying or just forget about shorts?
 

Baumi

Recognized Member
86
7
Subscriber Goal
158
F├╝gen Sie es in die Kategorie ΓÇ₧ShortsΓÇ£ ein. Sie k├╢nnen auch eine Playlist f├╝r Shorts erstellen, die ein wenig geordnet sind e.g.
 
OP
OP
Squishy

Squishy

Familiar Member
TubeBuddy User
51
9
www.youtube.com
Subscriber Goal
9000
F├╝gen Sie es in die Kategorie ΓÇ₧ShortsΓÇ£ ein. Sie k├╢nnen auch eine Playlist f├╝r Shorts erstellen, die ein wenig geordnet sind e.g.

How do you paste it into the shorts category? Doesn't it automatically do it for you?
 

Baumi

Recognized Member
86
7
Subscriber Goal
158
I created a new playlist with the name Shorts that made it in there permanently in the studio. But actually the yt should have been activated on all channels, but I like a little order and so I can put the shorts all in the play list so that they are not all scattered across the channel.
 
OP
OP
Squishy

Squishy

Familiar Member
TubeBuddy User
51
9
www.youtube.com
Subscriber Goal
9000
I created a new playlist with the name Shorts that made it in there permanently in the studio. But actually the yt should have been activated on all channels, but I like a little order and so I can put the shorts all in the play list so that they are not all scattered across the channel.

I already made separate playlists for my shorter videos amd my longer videos.
 

Baumi

Recognized Member
86
7
Subscriber Goal
158
Jetzt k├╢nnen Sie eine weitere f├╝r Kurzfilme erstellen. Sie befinden sich alle in der Wiedergabeliste und werden gesammelt. Die Funktion ΓÇ₧KurzfilmeΓÇ£ sollte es einfangen und Ihnen das anzeigen. Hilft oft, wenn es bei manchen nicht funktioniert, probieren Sie es einfach aus. Normalerweise ist die Shorts-Funktion f├╝r alle freigeschaltet.
 
OP
OP
Squishy

Squishy

Familiar Member
TubeBuddy User
51
9
www.youtube.com
Subscriber Goal
9000
Jetzt k├╢nnen Sie eine weitere f├╝r Kurzfilme erstellen. Sie befinden sich alle in der Wiedergabeliste und werden gesammelt. Die Funktion ΓÇ₧KurzfilmeΓÇ£ sollte es einfangen und Ihnen das anzeigen. Hilft oft, wenn es bei manchen nicht funktioniert, probieren Sie es einfach aus. Normalerweise ist die Shorts-Funktion f├╝r alle freigeschaltet.

Why would I make a playlist for videos I never made? I dont make short films or movies.
 

Baumi

Recognized Member
86
7
Subscriber Goal
158
Denn ich weiß, dass es bei manchen Sendern noch zu Fehlern bei der Shorts-Funktion kommen kann. zB deswegen und dass es bei dir ein wenig in Ordnung ist. Denn ich weiß, dass es bei manchen Sendern noch zu Fehlern bei der Shorts-Funktion kommen kann. zB deswegen und dass es dir ein wenig in Ordnung ist.
 
OP
OP
Squishy

Squishy

Familiar Member
TubeBuddy User
51
9
www.youtube.com
Subscriber Goal
9000
Denn ich weiß, dass es bei manchen Sendern noch zu Fehlern bei der Shorts-Funktion kommen kann. zB deswegen und dass es bei dir ein wenig in Ordnung ist. Denn ich weiß, dass es bei manchen Sendern noch zu Fehlern bei der Shorts-Funktion kommen kann. zB deswegen und dass es dir ein wenig in Ordnung ist.

That literally makes no sense. Putting videos in playlists that have nothing to do with shorts wouldn't make them magically show up somewhere that they are already meant to be.
 

Baumi

Recognized Member
86
7
Subscriber Goal
158
Es tut mir leid, dass ich dich aufgebe, ich habe wirklich keine Lust mehr. Sie bitten um Hilfe, wissen es aber besser.
 
OP
OP
Squishy

Squishy

Familiar Member
TubeBuddy User
51
9
www.youtube.com
Subscriber Goal
9000
Es tut mir leid, dass ich dich aufgebe, ich habe wirklich keine Lust mehr. Sie bitten um Hilfe, wissen es aber besser.

I asked for help so help instead of saying things that make 0 sense. And saying things that I already did. You didn't even help. Know better? What do I know better about? There you go again with saying things that make no sense.
 

Damon

Trusted User
Trusted User
2,779
25
www.blackwarriorlures.com
Subscriber Goal
10000
I can't answer for you, but never bought into shorts. They just aren't right for me. I know that doesn't help you, but sometimes it's best to cut bait.