• Guest - Earn a FREE TubeBuddy Upgrade for being active on the forums! Click Here to learn how you earn free upgrades for TubeBuddy!
  • Guest - TubeBuddy has a discord! Click Here to join in the conversation!

Search results

1. Wilson IS

Thumbnail Feedback Thoughts on my new thumbnail

Acho que o quadro da miniatura ficou muito legal com o GP lá em cima no canto esquerdo. Suponho que seja o padrão para todos. Para mim as letras são muito boas com cores que se destacam e contrastam com o personagem em roxo. Achei legal o fundo desfocado porque dá mais destaque ao personagem...
  2. Wilson IS

Thumbnail Feedback Which one would stop your scrolling?

Vou julgar pelo que vejo na miniatura. A pessoa da foto tem uma expressão muito pra baixo cada expressão me dá desânimo eu com certeza não clicaria em nenhuma O design da segunda miniatura é mais chamativo, mas parece que a ênfase está na bebida, pois é a palavra que mais se destaca. deitado...
  3. Wilson IS

Editing Software Whats best free editing software for anime edits and such

hi Lucky3232x software grátis e bom é davinci resolve, mas se for pagar acho que a melhor opção é a nuvem da adobe, pois além do premiere você terá todos os outros aplicativos como photoshop, illustrator, etc. o problema é que tanto o davinci solve (gratuito) quanto o premiere (pago) têm uma...
  4. Wilson IS

Entertainment Channel Energy plant construction. Scale model plastic wood.

hi Kepa Alonso welcome to the community
  5. Wilson IS

Other Communication question

Hi alyssaprescott I'm not one of those people who talks to everyone. I feel that in many conversations I don't get along very well, but I learned a very valuable thing, which is not to be afraid of being who I am. If I understand correctly you asked two questions. so if i would continue the...
  6. Wilson IS

Entertainment Channel IFunChris Channel

Hi IFunChris ! welcome to the community.
  7. Wilson IS

YouTube Opinion SHORTS - Now that Shorts Have Been Out for a While...?

nice keep what's working if it's okay for you to mix shorts with long videos but mainly do what you like and it gives you pleasure to do!
  8. Wilson IS

YouTube Opinion SHORTS - Now that Shorts Have Been Out for a While...?

No momento de tudo que eu vi principalmente porque o youtube não resolveu muitos problemas como nosso amigo MattCommand1 disse e por exemplo sobre recomendações do youtube Assista esse video View: https://www.youtube.com/watch?v=hv4bgw9iuqw&list=PLpzjxyndddwJaziAKwg43eZe0_zOIeMHe Acho que o...
  9. Wilson IS

Entertainment Channel i am new here.

Oi Rafil Welcome to the community!
  10. Wilson IS

YouTube Help How to Get My Shorts Subscribers to Watch My Long-Form Videos?

olá doenteminecraft45 Parece que as pessoas que assistem curtas podem não gostar muito de vídeos longos e há outro problema relacionado a curtas que pode afetar todas as métricas do seu canal do youtube. Se um espectador que se inscreveu porque assistiu a um de seus curtas e clica em um cartão...
  11. Wilson IS

Lifestyle Channel Future RN in the Making

welcome to the community! Deelii, I hope you can become an RN and have your own business. Good luck! Success!
  12. Wilson IS

Vlog Channel Busy dad that owns a onewheel

bem vindo a comunidade com esta ferramenta tubebuddy você começa com o melhor boa sorte e sucesso
  13. Wilson IS

Technology Channel Hello everyone am new here

bem vindo a comunidade
  14. Wilson IS

TubeBuddy YT Sponsorship Scams

mas o desvio não foi ruim porque eu aprendi sobre isso também obrigado
  15. Wilson IS

YouTube Question Best time to post

Gosto de olhar a hora de publicar depois de postar alguns vídeos no mesmo dia e horário e analisar o desempenho. Já vi canais publicarem vídeos de manhã cedo e eles se saem muito bem. Tudo depende do seu público e da sua promoção. Claro, o recurso de melhor tempo de publicação do tubebuddy ajuda...
  16. Wilson IS

Business Channel Hello

Achei este tópico extremamente importante. veja como ela começou https://community.tubebuddy.com/index.php?threads/42884/
  17. Wilson IS

Video Review What can I do to improve the video overall?

thanks for understanding. I've read and seen quite a bit on the subject of timing and what everyone says is that the first 15 seconds are crucial for the viewer to continue watching the video or not. Your initial idea was great I just thought the scene took a while. There is also another problem...
  18. Wilson IS

Gaming Channel Phelep

welcome phelep! I'm also new here
  19. Wilson IS

Video Review What can I do to improve the video overall?

What I can tell you as a viewer is that your video needs more cuts. Try to shorten the time between one action and another, for example, between the beginning of the video and the hammering it's 10 seconds and between the last dialog and the hammering it's 4 seconds, I thought it was too long...